NOC 1001 BAŚNI
 W kwietniu tego roku po raz V odbyło się w Poznaniu wydarzenie o nazwie
 NOC 1001 BAŚNI.
Wydarzenie organizowane jest przez Poznańską grupę opowiadaczy baśni BAŚNIE WŁAŚNIE. Już od ponad dwóch lat samemu mam okazję być członkiem tej grupy i wraz z nimi organizować wiele ciekawych spotkań z baśniami z różnych rejonów świata. Kwietniowe wydarzenie było drugim, które mogliśmy zorganizować w Centrum Kultury Zamek. Dla mojej twórczości związanej również z tworzeniem plakatów na spotkania z grupą Baśnie Właśnie, wydarzenie zorganizowane w CK Zamek było dużą szansą na wypromowanie się. Kilka dni przed samym wydarzeniem na ekranach, które są zawieszone w holu CK Zamek ludzie mieli okazję widzieć mój plakat promujący Noc 1001 Baśni. Dla osób, które zajmują się tworzeniem plakatów dłużej ode mnie to pewnie nic takiego lecz ja staram się cieszyć każdym nawet małym wyróżnieniem moich prac. Bez działalności jako opowiadacz i za razem twórca plakatów do wydarzeń, w których również sam występuje nie wiem czy tak łatwo byłoby mi móc pokazać swój plakat w takim miejscu jak CK Zamek. O pewnych kwestiach z możliwościami promowania siebie z mojego punktu widzenia i pod pryzmatem własnych dokonań czy też braku dokonań rozpisze się jeszcze kiedyś. 

Poniżej mój plakat promujący V edycję Nocy 1001 Baśni oraz zdjęcie na dowód, że też opowiadałem.





W głowie kiełkuje mi pomysł by w przyszłości moje plakaty wykonywać w bardziej minimalistycznej formie (o tych kwestiach również się kiedyś bardziej rozpisze), lecz na razie musi wam wystarczyć forma jaką aktualnie prezentuje. W kwestii plakatów minimalistycznych zachęcam do odwiedzenia bardzo ciekawej strony: PLAKAT DESIGN - MINIMALISTYCZNE BAŚNIE.

1 komentarz:

lujozaur pisze...

Cześć. Twoje prace są bardzo ciekawe. Dzięki,że mogłam je obejrzeć. Plakat z baśniami żydowskimi super. Fajnie, że masz tyle energii i ochoty do działania! Kibicuję Ci i gratuluję dokonań! Dzięki za komentarz na moim blogu. To fakt, jestem zwolennikiem tradycyjnych mediów, po prostu lubię trzymać w ręku rysowadło zamiast myszki; zachęcam do rysowania, będę odwiedzać Twojego bloga!
Pozdrawiam serdecznie.
Gosia Kulik. lujozaur.