PRACE INSPIROWANE
Ciekaw jestem skąd bierzecie swoje inspiracje do różnych form waszej codziennej działalności? Zakładam, że mojego bloga odwiedzają i odwiedzać będą osoby, które również coś tworzą, może niekoniecznie grafikę ale też inne rzeczy. Macie czasami tak, że jedziecie np. komunikacją miejską i usłyszycie coś od osób głośno przeprowadzających dyskusję na jakiś temat, który nawet przez przypadek was zainteresuje a następnie zastanawiacie się nad tym? Po czym wracacie do domu i macie już jakąś koncepcje by zacząć tworzyć? Mi się tak czasem zdarza ale nie tylko z takich sytuacji czerpie pomysły bo tak na prawdę jest tego całe mnóstwo. Najwięcej rzeczy z otoczenia, którymi mogę się zainspirować dostrzegam wówczas kiedy mam czas by się na chwile zatrzymać z tego pędu określanego czasem PRACA-DOM-PRACA-DOM. Nie mógłbym również ominąć baśni ponieważ przez ostatnie dwa lata to najwięcej plakatów stworzyłem właśnie do wydarzeń z nimi związanych. Oprócz tego co wymieniłem wcześniej pozostaje jeszcze z pewnością muzyka (teksty utworów), książki, film oraz informacje ze świata. 

Liczę na wasze komentarze, w których podzielicie się ze mną jak kwestia inspiracji wygląda w waszym życiu. 

Poniżej prezentuje 2 zainspirowane prace:

1. IM WIĘCEJ KONSUMUJESZ TYM MNIEJ MYŚLISZ - INTERPRETACJA SŁÓW WYPOWIEDZIANYCH PRZEZ VIVIENNE WESTWOOD  - LINK


2. EKRANU POWSZEDNIEGO DAJ NAM DZISIAJ - TELEWIZJA UZALEŻNIA




2 komentarze:

czworonogowswiat pisze...

Twoje logo jest świetne! gratuluję pomysłu :)

Bartosz Woźniak pisze...

Dziękuje;) ta nazwa dość długo chodziła mi po głowie aż pewnego dnia stwierdziłem, że trzeba spróbować zrobić jakieś logo i zacząć się trochę reklamować. Mikser dlatego, że nie mam jednego toru, którymi podążają moje prace na ogół są wielotematyczne oraz wykonane w różnym stylu i takie chciałem i nadal chcę tutaj prezentować. Wiem, że aktualnie w większości górują te dot. baśni ale innych też się będzie można doczekać;)